Обява за свободно работно място
за длъжността „Управител-Домакин “ в Общежитие Блок 1
към Департамента за информация и повишаване квалификацията на учители
при Тракийски университет гр. Ст. Загора
Обявява свободно работно място за длъжността „Управител-Домакин “ в Общежитие Блок 1 към ДИПКУ при Тракийски университет .
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
1. Завършено висше образование
2. Придобита правоспособност за работа с парни и водогрейни котли на газ.
3.Свидетелство за работа с електро-технически и ВиК инсталации.
4. Да притежават качества на ръководител, умение за работа в екип и комуникативност.
5. Професионален опит в областта – минимум една година.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Отговаря за спазване на Правилника за управление и стопанисване, условия за ползване и вътрешния ред в Общежитие бл. №1.
- Ръководи и контролира работата на служителите в Общежитие блок 1.
- Утвърждава графиците за персонала на общежитието и провежда оперативни съвещания, свързани с обслужването и организацията на работа.
- Контролира функционирането на системите за сигурност и противопожарна безопасност.
- Контролира състоянието на финансовата отчетност и задълженията на студенти и фирми.
- Контролира спазването на изискванията за работа с касовите апарати и издаваните касови бележки.
- Отговаря за съхранението, стопанисването и използването на стоково-материалните ценности – инвентар, съоръжения, канцеларски и др. материали и суровини на обекта. Изучава нуждите на звеното от горепосочените предмети, оформя заявки и извършва съгласуване с Директора на ДИПКУ. Съхранява стоково-материалните ценности и контролира целесъобразното им използване, отчита тяхното движение пред счетоводството и носи лична отговорност.
- Съблюдава за отоплителния режим чрез водогреен котел на газ и следи изправността на цялостната отоплителна система.
- Осигурява връзка с рецепцията, техническия персонал с цел зареждане на стаите.
Следи за своевременно отстраняване на констатирани повреди от страна на техническите служби, при закъснение уведомява Директора на ДИПКУ.
- Следи за организацията на издаване на освободените от курсисти, гости и наетите стаи по установения ред.
- Създава организация за издаване на имуществото в стаите, за констатиране на евентуални липси и повреди.
- При необходимост замества отсъстващи служители.
- Извън отоплителния сезон изпълнява и други дейности, свързани с поддръжка и ремонт на сградния фонд, електро-технически и ВиК дейности.
14.Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
Кандидатите да представят следните документи:
1. Заявление за допускане до събеседване – свободен текст;
2. Професионална автобиография /CV/;
3. Копие от диплома за завършено образование;
4. Копие на документи, удостоверяващи допълнително придобити квалификации;
5. Копие от документ удостоверяващ трудовия стаж /трудова книжка/;
Само одобрените по документи, отговарящи на изискванията кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Документи се подават на място в ДИПКУ при ТрУ, гр. Стара Загора, ул. Армейска № 9, стая 102, тел.: 042/617447, 0887160055 в срок от 22.08.2022г. до 09.09.2022г. включително.
Забележка!
Свидетелство за съдимост и Карта за предварителен медицински преглед се изискват от кандидата, който ще бъде назначен на обявената длъжност.