Свободни работни места

 

 

Обява за работа
за Ветеринарен лекар
 
Име на фирмата: ВАРОША 05 ЕООД, СОФИЯ
 
Бизнес сектор: СЕЛСКО СТОПАНСТВО
 
Кратко представяне:Фирмата притежава кравекомплекс за отглеждане на 1000 бр. говеда с млечно направление и млади животни за разплод.
 
Адрес:с.Камен, обл.Велико Търново
Тел/факс:0886 799 676,   0878 425 693
e-mail:varosha05@abv.bg
  Информация за работната позиция:
Описание: Ветеринарен специалист (лекар или техник).
 
Работна сфера: говедовъдство
 
Месторабота: с.Камен, обл.Велико Търново
 
Изисквания: Притежаване на необходимата професионална квалификация.Може и семестриално завършили-за студентите по ветеринарна медицина.
 
Работно време: нормирано
 
Вид заетост: пълен работен ден
 
Възнаграждение: По договаряне
 
Документи за кандидатстване: Молба, автобиография, диплома;
 Лице за контакти:
Име: Йордан Статев
Адрес: с.Камен
Тел/факс: 0886 799 676, 0878 425 693
e-mail: varosha05@abv.bg
 
 Заедно в час набира завършващи студенти за работа по програмата си за учители-лидери
ЗАЕДНО В ЧАС / TEACH FOR BULGARIA e неправителствена организация, която наема най-способните и амбициозни хора за преподаватели в български държавни училища, като по този начин гарантира достъпа до качествено образование на всяко дете, независимо къде живее и какви са финансовите възможности на родителите му. Заедно в час е партньор на международната организация Teach For All, обединяваща сродни организации в 30 държави по света като САЩ, Великобритания, Испания, Нова Зеландия и Япония.

Нашата програма за лидерство и професионално развитие е насочена към студенти в последната година от своето образование, както и към специалисти от различни професионални области, отличаващи се с постоянство, упорита работа и стремеж към постижения. Програмата започва с интензивно обучение по международно утвърдения модел "Преподавай като лидер", последвано от работа в училище за период от две години. Учителите на Заедно в час преподават на деца от семейства в неравностойно положение, предавайки им уменията, нагласите и знанията, които да им позволят да намерят успешна бъдеща реализация.

Програмата е дългосрочна и се осъществява с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България” и в партньорство с Министерството на образованието и науката.

Заедно в час подпомага професионалното и личностното развитие на всеки от участниците в програмата и ви предлага:

• обучение по модела „Преподавай като лидер” и преминаване през цялостна програма за развитие на личностните и професионални качества;
• сертификат за педагогическа правоспособност в България, издаден от университет-партньор на организацията;
• двугодишен трудов договор като учител, съгласно условията на действащото законодателство;
• допълнително финансово възнаграждение от Заедно в час за работата към програмата;
• постоянна подкрепа и продължаващо обучение от координаторите и екипа на Заедно в час;
• личен ментор в лицето на доказан мениджър от бизнеса, който да Ви помага през двете години;
• контакти с международната мрежа Teach For All - предпоставка за изграждане на контакти и изява на международно ниво по време и след програмата;
• възможности да придобиете умения за успешна реализация в частния или обществен сектор, както и за бъдещо академично развитие в магистърските програми на университети-партньори на Teach For All като Harvard, Yale, Columbia;
• летен стаж между двете години;
• възможности за дългосрочна професионална ангажираност, както в училището, в което ще преподавате за две години, така и в административния екип на организацията, международната ни мрежа или работа за някоя от компаниите – корпоративни партньори на нашата програма.

За да участвате в програмата, трябва да отговаряте на следните изисквания:

• да имате българско гражданство или разрешение за работа в България;
• да владеете български език;
• да сте завършили или да Ви предстои да завършите висшето си образование до 15 септември 2014 г. в една от следните специалности: английска филология, българска филология, приложна лингвистика, математика, физика, химия, биология, география, история, информатика, информационни технологии, компютърни системи, инженерни дисциплини.
• да имате отлични резултати в различни професионални, академични, извънкласни или извънучебни дейности;
• да сте готови да работите на пълен работен ден през двете години на програмата;
• да сте силно мотивирани да съдействате за преодоляването на една от най-големите несправедливости в обществото ни – неравният достъп до качествено образование.

 
Кандидатстването става онлайн през сайта www.zaednovchas.bg. Краен срок – 15 април 2014 г.

                      

Обява за работа
за Ветеринарен лекар

 

Име на фирмата:   Кохортис Милк
   Бизнес сектор:Селско стопанство
   Кратко представяне:Кравеферма с внедрени модерни технологии за отглеждане и доене на крави.
   Адрес: с. Кортен, общ. Нова Загора
   Тел/факс: 0888/860218
   e-mail:mik_ko@abv.bg
 
Информация за работната позиция:
Описание:Ветеринарен лекар
Работна сфера:Ветеринарна медицина
Месторабота: с.Кортен
Задължения и отговорности:
Основни задължения:
·                     Организация на животновъдството във фермите, организира и контролира работата на подчинените му работници.
·                     Диагностицира и лекува болести и наранявания на животните в кравефермата.
·                     Установява произхода на заболяванията в кравефермата и предприема необходимите превантивни мерки.
·                     Организира и участва лично във всички видове манипулации и ваксинации на животните в кравефермата.
·                     Консултира ръководството за необходимите хигиенни изисквания, хранителен режим и обща грижа с цел доброто здравословно състояние на животните.
·                     Пряко отговаря за планирането и организирането на ефективни репродуктивни процеси.
·                     Представлява фирмата пред всички Държавни институции във връзка с нормативните изисквания свързани с организацията на животновъдството.
·                     Изготвя ежеседмични и обобщени месечни отчети.
Изисквания:
·                     Висше образование, специалност "Ветеринарна медицина".
·                     Умения за работа с компютър.
·                     Да притежава добри организационни умения.
·                     Енергичност и мотивация.
·                     Лоялност към работодателя.
 
Работно време: 8-м часов работен ден
Вид заетост: Пълен работен ден
Възнаграждение: Над средната заплата за страната
Документи за кандидатстване: Подробна автобиография на българиски език
 
Лице за контакти:
Име: НиколайКолев
Позиция: Собственик
Адрес: с Кортен,общ. Нова Загора
Тел/факс: 0888/860218
e-mail: mik_ko@abv.bg

             

  Има ли нещо по-приятно за Вас от аромата на прясно изпечен хляб?

Ако отговорът е „не“, тази обява е за Вас!
 
Нашият клиент -Льосафр, е световен лидер в производството на мая, екстракти от
мая, подобрители и миксове. Позната в повече от 180 страни, компанията се радва
на високо ниво на експертиза и се ангажира да предостави най-доброто във всяка
една от своите бизнес области: овкусители и ферментация, печене, хранене и грижа
за здравето. С цел да подпомага технически отдела по продажби и да изгражда 
нови взаимоотношения с клиенти, компанията търси да назначи динамичен
професионалист, който да обича хляба, и да заеме позицията на:
 
Технолог хлебопроизводство и сладкарство - Консултант Продажби
 
Начин на приготвяне:
Работейки в тандем с търговския представител, Вие ще отговаряте за изпълнението
на продажбите и развитието на нови продукти като:
  • Представяте мая и подобрители пред индустриални клиенти, създавайки
основа за ползотворни партньорски отношения
  • Организирате демонстрации на продукти на Льосафр в хлебозаводи и
провеждате тестове 
  • Следите качеството на крайната продукция, заедно с Технолога в завода
  • Изготвяте предложения за технологично подобрение на крайния продукт 
  • Бъдете в пряка връзка с международни колеги, работещи по продуктовото
развитие 
  • Участвате в планиране и реализиране на продажбите 
  • Изготвяте доклади за посещенията при всеки клиент
 
Необходими продукти:
Към една 1 с.л. хъс, прибавете 200 грама нагласа, ориентирана към нуждите на
клиента и:
  • Химическо образувание или инженер-технолог от Университет по хранително-
вкусова промишленост 
  • Минимум 1 година опит на технологична позиция в производството на тестени
или сладкарски изделия, в мелничарската индустрия или на сходна технологична позиция в търговска специализирана фирма 
  • Добър търговски усет и развити комуникативни умения
  • Динамична и отворена личност с желание да обогатява знанията си и да споделя опита си с други професионалисти 
  • Много добро ниво на английски език
  • Желание и възможност за чести пътувания из страната
 
Насладете се на вкусните възможности да:
                                                                                                    
  • Бъдете част от екипа на международна компания и да създавате най-добрите       
професионални практики 
  • Обогатите и развивате технологическите си знания чрез разнообразни
обучения
  • Получавате конкурентно възнаграждение и годишна бонус схема въз основа
на представянето Ви
 
Готови ли сте да се „замесите“?
Моля, изпратете вашето CV и мотивационно писмо на Accelerate HR, част от AIMS
Human Capital България на my-career@accelerate.bg 

                                                           

                                                                                              
Име на фирмата:JobTiger Ltd.
 
Кратко представяне:
JobTiger е кариерен сайт и HR компания с над 14 години доказан професионализъм и новаторство в
услугите по подбор, HR консултации, HR събития и обучения.
За наш клиент, аграрен фонд със сериозни инвестиции в животновъдството, търсим: Ветеринарен лекар
Адрес:Гр. София, ул. „Цар Симеон” 53
Тел/факс:02/ 4918 015
 e-mail:sofiya@jobtiger.bg
 web:www.jobtiger.bg  
 
Информация за работната позиция:
Описание:
JobTiger е кариерен сайт и HR компания с над 14 години доказан професионализъм и новаторство в услугите по подбор, HR консултации, HR събития и обучения.
За наш клиент, аграрен фонд със сериозни инвестиции в животновъдството, търсим: Ветеринарен лекар.
Работна сфера:Ветеринарна медицина
Месторабота:Гр. Грамада, Видинско
Задължения и отговорности:
Основни задължения:
·                     Организация на животновъдството във фермите, организира и контролира работата на подчинените му работници.
·                     Диагностицира и лекува болести и наранявания на животните в кравефермата.
·                     Установява произхода на заболяванията в кравефермата и предприема необходимите превантивни мерки.
·                     Организира и участва лично във всички видове манипулации и ваксинации на животните в кравефермата.
·                     Консултира ръководството за необходимите хигиенни изисквания, хранителен режим и обща грижа с цел доброто здравословно състояние на животните.
·                     Пряко отговаря за планирането и организирането на ефективни репродуктивни процеси.
·                     Представлява фирмата пред всички Държавни институции във връзка с нормативните изисквания свързани с организацията на животновъдството.
·                     Изготвя ежеседмични и обобщени месечни отчети.
Изисквания:
От кандидатите очакваме:
·                     Висше образование, специалност "Ветеринарна медицина".
·                     Поне 3 години практически професионален опит по специалността, за предпочитане в голяма кравеферма.
·                     Много добри умения за работа с компютър.
·                     Доброто владеене на английски език или друг чужд език е пожелателно.
·                     Да притежават много добри организационни умения.
·                     Енергичност и мотивация.
·                     Лоялност към работодателя.
Вид заетост:Трудов договор
Компанията предлага:
·                     Стабилна работа с много добри условия на труд.
·                     Работно място в съвременна кравеферма в гр. Грамада, Видинско.
·                     Много добро възнаграждение, вкл. пакет за релокация при необходимост.
·                     Възможност за командировки и обучения в чужбина.
Документи за кандидатстване:
 
·         Подробна автобиография на българиски или английски език.
·         Препоръка от бивш работодател при възможност.
Срок за кандидатстване:няма
Лице за контакти:
     Име: София Маринова
     Позиция: Ветеринарен лекар
     Тел/факс: 0889 344 929
     e-mail: sofiya@jobtiger.bg
 

 

Травъл Инн ООД Консултанти за работа в чужбина
гр. Пловдив 4003, ул. “Кольо Фичето” № 7 А, ет. 2 /в сградата на Колеж Омега/
Тел.: (359) 896 813 482 Тел./Факс: (359) 32 968 364                                              E-mail: travelinnltd@yahoo.com
Web site: www.travelinnbg.com
Work and Travel USA
 
За да участвате трябва да сте на възраст между 18 и 30 години. Да сте студенти редовно обучение и да владеете английски език добре. Предишен опит не се изисква, единствено желание да работите по време на лятната ваканция.
Всички оферти са с осигурено настаняване и квартира.
 
ПЕРСОНАЛ ЗА РАБОТА В УВЕСЕЛИТЕЛНИ ПАРКОВЕ - $9/h.
● Сервитьори, Готвачи, Помощници в кухня - Заплащанетона сервитьорите стартира от $4.80 на час + бакшиш на смяна средно $80.
 ПРОДАВАЧ КОНСУЛТАНТИ И КАСИЕРИ –заплащане от $8,50/h. до $9.50/h
● КАМЕРИЕРИ/КИ и помощен персонал - заплащането е от $7 до $10 на час.
Спасители – по източното крайбрежие –от $8.00 на час.
 
Документи за участие в програмата:
Попълнена регистрационна форма за кандидатстване, която се издава в офисът на
“Травъл Инн” ООД;
Автобиография на английски език с прикачена снимка;
Две снимки паспортен формат;
Уверение, в което е упоменато дата на дипломиране;
Студентска книжка (оригинал + ксерокопие на всички страници с информация);
Международен паспорт (оригинал + копие на страниците с лични данни и визи);
● Копие на предишна J-1 виза, ако не е в сегашния паспорт (при наличие на такава);
 
Цена на програмата: $1049
Допълнителни разходи:
$160 – виза интервю
$35 – SEVIS такса към Американският Департамент
$1000 – двупосочен самолетен билет
Работа в Англия
 
Работата е в хотели и ресторанти навсякъде из Великобриотания. Заплащането започва от
6.3 GBPна час. Настаняване и храна осигурени от работодателя.
Цена на програмата: 800 GBP
Документи за участие:
Автобиография на английски език с прикачена снимка;
Мотивационно писмо на английски език;
● Попълнена регистрационна форма за кандидатстване, която се издава в офисът на
“Травъл Инн” ООД;

 

Име на фирмата: МБАЛ „ЦАРИЦА ЙОАННА“ ЕООД
Бизнес сектор:          здравеопазване
Кратко представяне: МБАЛ „ЦАРИЦА ЙОАННА“ ЕООД е 100 % частно болнично лечебно заведение. Стартира дейността си през 2003 год. Понастоящем в лечебното заведение има три стационарни отделения – га гастроентерология, пневмология и ОАИЛ. Структурата на КДБ включва отделение по образна диагностика, кл клинична лаборатория, микробиологична лаборатория, лаборатория по патоанатомия. 
Адрес:   гр. Сливен ул. „Булаир“
Тел/факс: 0887 87 5050; 0878 81 5050; 044 62 2351
e-mail:blagoevsliven@gmail.com
 
Информация за работната позиция
Описание: МБАЛ „Царица Йоанна“ ЕООД има нужда и предлага работа за ординатор в стационар по профила на отделенията си. Болницата е в тясна професионална и функционална вразка с медицински център и групова практика. Желани за нас са кадри, имащи афинитет към гастроентерологията, пневмологията, анестезиологията, микробиологията, общата медицина. Работата се свързва с активната лекарска дейност по консултиране, диагностициране и активно лечение на пациенти.
Месторабота: МБАЛ „ЦАРИЦА ЙОАННА“ ЕООД, гр. Сливен ул. Булаир“ № 49
 
Задължения и отговорности: спазване на законодателството в областта на професията хуманитарна медицина, действащите медицински стандарти по специалностите, застъпени в лечебното заведение, националния рамков договор за медицински дейности 2014 год., добрата медицинска практика.
Практическо приложение на усвоени знания и навици при диагнастика и активно лечение на болни във възрастовата граница над 18 години, имащи страдания и болести, класифицирани като гастроентероло гични и пневмологични, както и придружаващи заболявания, без хирургични интервенции.
Спазване на работния график и работното време и изпълване на работното време с полезна дейност, свързана с предмета на дейност на лечебното заведение.
 
Изисквания: магистър по медицина. Желание за работа. Желание за професионално израстване. Яснота в целите и приоритетите.
Работно време: пълно – 168 часа месечно.
Възнаграждение:  над средното
Документи за кандидатстване: диплома за магистърска степен по медицина. Сертификати за други професионални умения, СV.
Срок за кандидатстване: постоянен, желателно веднага
 
Лице за контакти
Име: д-р Марианна Петрова Падарева, Иван Благоев Благоев
Позиция: управител, юридически консултант
Адрес: гр. Сливен ул. «Булаир» № 49
Тел/факс: 0887 87 5050; 0878 81 5050; 044 62 2351
e-mail:blagoevsliven@gmail.com

 

Име на фирмата: „Еко агро” АД
 
Бизнес сектор: Земеделие
Кратко представяне: Еко Агро АД обработва 20,000 дка земя, като 18,000 дка зърнени култури, 1,200 дка овощни насаждения, останалите са лозя и зеленчукопроизводство
Адрес: гр. Балчик
Тел/факс: 0885 853 065
web: www.ecoagro.bg
 
Описание:Агроном зърнени и фуражни култури.
 
Работна сфера: Земеделие
Месторабота: Североизточна България, област Добрич
 
Задължения и отговорности:
-         да организира и отговаря за необходимите агротехнически мероприятия по поверените насаждения;
-         носи отговорност за развитието и състоянието на същите, като и за добива им;
 
Изисквания:
- Бакалавър и/или Магистър;
- добро владеене на английски /френски /немски;
- шофьорска книжка;
 
Работно време: ненормирано
Вид заетост: Целогодишно
Възнаграждение: По договаряне
Документи за кандидатстване:
-         копие от диплома /ако кандидата е завършил/;
-         автобиография;
-         референции от предишни работодатели /ако има такива/;
Лице за контакти: Илияна Илиева
Позиция: Мениджър Планиране и Развитие
Адрес: гр. Балчик
Тел/факс: 0885 853 065
e-mail: ilieva@albena.bg

 

Име на фирмата: „Еко агро” АД
 
Бизнес сектор: Земеделие
Кратко представяне: Еко Агро АД обработва 20,000 дка земя, като 18,000 дка зърнени култури, 1,200 дка овощни насаждения, останалите са лозя и зеленчукопроизводство
Адрес: гр. Балчик
Тел/факс: 0885 853 065
web: www.ecoagro.bg
 
Описание: Агроном овощарство.
 
Работна сфера: Земеделие
Месторабота: Североизточна България, област Добрич
 
Задължения и отговорности:
-         да организира и отговаря за необходимите агротехнически мероприятия по поверените му овощни насаждения;
-         носи отговорност за развитието и състоянието на същите, като и за добива им;
 
Изисквания:
- висше аграрно образование;
- добро владеене на английски /френски /немски;
- шофьорска книжка;
 
Работно време: ненормирано
Вид заетост: Целогодишно
Възнаграждение: По договаряне
 
Документи за кандидатстване:
-         копие от диплома /ако кандидата е завършил/;
-         автобиография;
-         референции от предишни работодатели /ако има такива/;
 
Лице за контакти: Илияна Илиева
Позиция: Мениджър Планиране и Развитие
Адрес: гр. Балчик
Тел/факс: 0885 853 065
e-mail: ilieva@albena.bg

 

Отново възможност за работа в Германия на студенти от Тракийски университет
 
1.     Изисквания към кандидатите
1.1 Да са на възраст от 18 до 35 години;
1.2 Да са редовни студенти;
1.3 Да не са последен курс на семестриално обучение;
1.4 Да имат добри до много добри познания по немски език / най-малко 3 години занимания по немски /;
1.5 Да са готови минимум 2 месеца да работят в Гермамия.
    
2.     Необходими документи:
2.1 Молба / свободен текст / на български език. В същата трябва да декларират, вче са свободни от други ангажименти по време на официално обявената за всяко училище лятна ваканция /задължително се посочват точните начална и крайна дата/, както и че притежават необходимите средства за финансиране заминаването си за Германия.
2.2 Уверение от висшето училище, че лицето е редовен студент и не е последен курс на обучение.
 
3.     Срокове:
3.1 До 03.01.2014 г. се приемат документи на кандидати.
3.2 До 10.01.2014 г. ще се извърши проверката на познанията по немски език, като кандидатите се класират според степента на владеене на езика.
·        Оценят се както разговорните умения, така и писменото владеене на немски език.
Да се има предвид, че приетите документи на студентите от факултетите, колежите и филиала на висшето учебно заведение следва да се препратят на Дирекция „Бюро по труда” – Стара Загора.
Не се одобряват кандидати, чиито разговорни умения са незадоволителни.
След успешно полагане на изпита по немски език ще получите допълнителни указания за необходимите документи на одобрените кандидати.
Повече информация можете да получите на електронната страница на Агенцията по заетостта или в Дирекциите „Бюро по труда”.
За Стара Загора Вашият консултант е Панайот Донев, сградата на МТСП /ул. „Стефан Караджа” 8, / стая 102.

 

 Консултант продажби “Стокови кредити“ на 4 ч. за периода от 15.11.2013 г. до 15.01.2014 г.                    УниКредит Кънсюмър Файненсинг АД е компания от семейството на УниКредит Груп, лидер в областта на потребителското кредитиране в България. Корпоративната политика е насочена към създаване на финансиране от ново поколение, чрез високо качество на обслужване и иновативни решения. УКФ АД обявява конкурс за длъжността „Консултант продажби „Стокови кредити“, който ще предлага стоки на изплащане в големите търговски вериги.

Допълнителна информация:

 Месторабота: България,

 Референтен номер: SPTemp, моля посочете и града, за който кандидатствате

 Как да кандидатствате: Изпратете актуална автобиография и мотивационно писмо не по-късно от 31.10.2013 г. на email: Recruitment@unicreditgrouo.bg като посочите референтен номер на длъжността, за която кандидатствате.

 

Ние предлагаме:

 Динамична обстановка с възможности за придобиване на много нови знания и развитие на уменията Ви в комуникация, презентация и договаряне;

 Възможност за професионална реализация в една от най-големите финансови институции в Европа;

 Гарантиран фиксиран доход и допълнителен доход, свързан с постигнатите резултати;

 Трудов договор, реални осигуровки и атрактивни социални придобивки;

 

Квалификация и компетенции:

 Предприемчива и динамична личност, ориентирана към постигане на резултати;

 Комуникативен и ориентиран към клиента;

 Амбициозни, с желание за кариерно развитие в голяма международна компания;

 Със завършено средно образование;

 

Основни задачи и отговорности:

 Проучвате потребностите, консултирате клиентите и предлагате гамата от продукти на УниКредит Кънсюмър Файненсинг АД;

 Отговаряте за привличане на нови клиенти;

 Отговаряте за изпълнение на набелязаните цели чрез успешно прилагане на търговската стратегия и политика на УниКредит Кънсюмър Файненсинг АД;

 Стремите се да повишавате продажбите на финансовите продукти;

 Попълвате исканията за финансиране и подготвяте комплект документи;

 

Търси мотивирани млади хора за следните градове: Благоевград, Бургас, Варна, Перник, Пловдив, Русе, Сливен, София, Стара Загора;                                                                                           

                                                Въпросник
 към позиция Консултант продажби на стокови кредити МОЛЯ ОТГОВОРЕТЕ НА ПОСОЧЕНИТЕ ВЪПРОСИ С ОТГОВОР ДА ИЛИ НЕ
1. Обърнахте ли внимание, че работното място на позицията е в големи търговски обекти като Технополис, Техномаркет, Карфур, Моббо, Зора, Метро, Практикер, Баумакс и др. и е свързана с предлагане на Стокови кредити?
2. Работното време е на половин работен ден по график и се работи в събота и неделя, а двата почивни дни са основно през седмицата. Това удовлетворява ли ви?
3. Работата, за която кандидатствате изисква постоянно обхождане на търговския обект с цел привличане на клиенти. Това удовлетворява ли ви?
4. Готов/а ли сте да работите в силно конкурентна среда, която изисква постоянно и активно да предлагате на клиентите продуктите на Уникредит?
5. Смятате ли, че можете да работите под напрежение, причинено от динамиката на средата, в която ще работите?

                       

 

Медицински Сестри за Германия

Предлагаме работа за медицински сестри във водеща клиника за сърдечно-съдова хирургия, разположена в Щутгарт, Германия.

Ние предлагаме:

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->отлично заплащане и професионално развитие в модерна среда

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->постоянен договор

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->нормирано работно време

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->обучаващи програми в работно време

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->допълнително заплащане на извънредни часове

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->пълно съдействие при намиране на жилище, училища или детски градини

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->запознаване с региона, обстановката и колегите на работното място

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->при необходимост – специализирани езикови курсове

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->нашите услуги са изцяло безплатни за Вас!

Изисквания:

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->завършено образование за медицинска сестра

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->професионален опит, за предпочитане в областта на сърдечно-съдовата хирургия

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->владеене на немски език – базово ниво -  при недостатъчни познания се осигурява изучаването му на място

Моля, ако отговаряте на посочените условия и имате желание да работите в Германия, да ни изпратите Ваше CV и актуална снимка. Гарантираме пълна конфиденциалност на процеса, както и обратна връзка за одобрените кандидати.

За контакти:

Тел.: 02 422 5555

Мобилен Тел.: 0885 72 88 19

E-mail: sofia@neumannpartners.com

Очакваме Вашата кандидатура!

 

Лекари за Германия

NP Healtcare предлага работни места за лекари и медицински сестри, които биха искали да работят в Германия по следните специалности:

• Анестезиология
• Психиатрия
• Вътрешна медицина
• Урология
• Радиология
• Неврология
• Спешна медицина
• Обща медицина
• Травматология
• Обща хирургия

Поради постоянното търсене и откриване на нови позиции, имаме интерес и към лекари от всички области на медицината, специализанти и абсолвенти.

Изисквания:
• Завършено медицинско образование.
• Владеене на немски език на работно ниво. При недостатъчни познания по езика, се осигуряват специализирани езикови курсове.

Вашите предимства при работа с нас:
• Конкретни работни места в Германия, ясни договорни отношения и атрактивно заплащане по немски стандарти.
• Изцяло безплатни услуги и улеснено предоставяне на информация чрез офиса ни в София.
• Пълно съдействие за преместване и започване на работа – в това число подготвяне на необходимите документи, организиране на контакти с работодатели и институции, придружаване през процеса на кандидатстване и интегриране в страната.

Моля, ако отговаряте на посочените условия и имате желание да работите в Германия, да ни изпратите по имейл Ваше CV и актуална снимка. Гарантираме пълна конфиденциалност на процеса, както и обратна връзка за одобрените кандидати.

За контакти:

Тел.: 02 422 5555

Мобилен Тел.: 0885 72 88 19

E-mail: sofia@neumannpartners.com

Очакваме Вашата кандидатура!

 

 

Име на фирмата:  АГРОКОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД

Бизнес сектор: ТЪРГОВИЯ

Адрес: гр. СТАРА ЗАГОРА, бул. ЦАР СИМЕОН ВЕЛИКИ 112 ет 2 офис 4

Тел/факс: 042 66 04 66

e-mail: finance@agroconsulteng.com

web: www.agroconsulteng.com

Информация за работната позиция

Описание: Ветеринарен лекар с познания в областта на технологиите и генетиката в сферата на птицевъдството.

Работна сфера: ТЪРГОВИЯ В ОБЛАСТТА НА ТЕХНОЛОГИИТЕ И ГЕНЕТИКАТА В ПТИЦЕВЪДСТВОТО

Месторабота: гр. СТАРА ЗАГОРА

Изисквания към кандидата: Отлични познания в областта на технологиите и генетиката в сферата на птицевъдството;

Перфектно владеене на английски език (завършил английска гимназия или работил в чужбина);

Лице до 30 годишна възраст;

Работно време: От Понеделник до Петък с работно време всеки ден от 08:30 до 12:30 и от 13:30 до 17:30

Вид заетост: ПОСТОЯННА

Документи за кандидатстване:

АВТОБИОГРАФИЯ С ПОДРОБНО ОПИСАНИЕ НА ЗАВЪРШЕНО ОБРАЗОВАНИЕ И ПРЕДХОДНИ; ЗАЕМАНИ ДЛЪЖНОСТИ И ДЕЙНОСТИ

 

Лице за контакти:

Име: ВЕРГИНИЯ ДОБРЕВА

Позиция: ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

Адрес: гр. Стара Загора

Тел/факс: 042 66 04 66

e-mail: finance@agroconsulteng.com

    

 

 

 

 

 


Име на фирмата: МБАЛ “Дева Мария”

 

Бизнес сектор: Здравеопазване

Кратко представяне: Многопрофилна болница – 10 отделения по вътрешни болести, кардиология, нервни болести, хирургия, съдова хирургия, урология, ортопедия, неонатология, акушерство и гинекология ,ОАИЛ. Болницата разполага със рентген, скенер от най- ново поколение, ангиограф, клинична лаборатория, микробиология. Болницата е акредитирана и като база за обучение за отделенията по хирургия, ортопедия , кардиология, акушерство и гинекология и специалисти по здравни грижи.Предстои акредитация на отделенията по урология , съдова хирургия, ОАИЛ

Адрес: гр. Бургас, кв Ветрен

Тел/факс: 056 / 896262 056 / 896282

e-mail: admin@saintsofia.com

web: http://www.devamaria.com

Описание:

Лекар

Медицинска сестра

Акушерка

Клиничен лаборант

Работна сфера:

Здравеопазване – Многопрофилна болница

Месторабота:

АГО, ОАИЛ, Кардиологично отделение, Неврологично отделение, Хирургия, Урология, Ортопедия, Съдова хирургия, Неонатология

Задължения и отговорности:

Грижи за болния; Интензивни грижи

Изисквания:

Започнало обучение като лекар, медицинска сестра, акушерка, клиничен лаборант, завършено обучение в специалности лекар,  медицинска сестра, акушерки, клинични лаборанти

Работно време: По график

Вид заетост: Пълна

Лице за контакти: Петя Стефанова

Позиция: Главна медицинска сестра

Тел/факс  0885 / 886 233 e-mail: admin@saintsofia.com


Фирма:Имение Ландгут Кемпер & Шломски (LGKS) 

 

Бизнес сектор: Селско и горско стопанство; Коневъдство

Кратко представяне:  Имението  Ландгут  Кемпер & Шломски (LGKS)  се  намира  в  покрайнините  на  Дрезден,  в  провинцията

Саксония (Германия).  От 2004  г.  селскостопанските  и  горски  площи  от  над  повече  от 100  хектара  се

управляват  според  екологични  принципи.  Съществена  част  от  работата  в  имението  е  отглеждането  на

породисти коне - Норвежки понита (Фьорд) и Райнлендер.

Адрес: Großröhrsdorfer Straße 3, 01825 Liebstadt, Sachsen, Deutschland

e-mail: bewerbung@lgks.eu.

web: http://www.lgks.eu

Описание:Търсим ангажирани сезонни работници / практиканти (m/w) с интерес в сферата на селското и горското стопанство.

Референтен номер:„Helfer“

Работна сфера:Селско и горско стопанство; Коневъдство

Месторабота:Лийбщад, Германия

Задължения и отговорности:

> Извършване на работи по селскостопанските и горски площи, например сеитба, грижа за площите и

прибиране на реколтата

> Разнообразни дейности свързани с култивираните площи и селскостопанския двор

> Грижа за конете, например хранене, поддръжка на конюшните, ограждане на поляни и поддръжка на огражденията

Изисквания:

> Опит в селското и / или горското стопанство

> Опит в коневъдството е плюс

> Физическа издръжливост

> Отговорност, мотивация

> Гъвкавост при организиране на работното време

> Езикови познания: немски и / или английски

Работно време:Гъвкава организация на работното време (средно 40 h / седмица)

Документи за кандидатстване:CV на немски или английски            

Допълнителна информация:

Вашите кандидатури, изпращайте моля на посоченият Емайл адрес.

При въпроси или нужда от допълнителна инфорамция, можете да се свържете с нас на посоченият Емайл адрес.

 

 

Фирма:Имение Ландгут Кемпер & Шломски (LGKS) 

 

Бизнес сектор:

Селско и горско стопанство; Коневъдство

Кратко представяне: 

Имението  Ландгут  Кемпер & Шломски (LGKS)  се  намира  в  покрайнините  на  Дрезден,  в  провинцията

Саксония (Германия).  От 2004  г.  селскостопанските  и  горски  площи  от  над  повече  от 100  хектара  се

управляват  според  екологични  принципи.  Съществена  част  от  работата  в  имението  е  отглеждането  на

породисти коне - Норвежки понита (Фьорд) и Райнлендер.

Адрес: Großröhrsdorfer Straße 3, 01825 Liebstadt, Sachsen, Deutschland

e-mail: bewerbung@lgks.eu.

web: http://www.lgks.eu

Описание:  Търсим ангажиран и отговорен коневъден специалист (m/w).

Референтен номер:  „Pferdewirt“

Работна сфера:   Селско и горско стопанство; Коневъдство

Месторабота:  Лийбщад, Германия

Задължения и отговорности:

> Индивидуално хранене на конете, събиране на фураж

> Организиране и извършване на работни дейности по грижа и поддръжка на конюшните и поляните, 

включително ограждане на поляни и поддържане на огражденията

> Извършване на селскостопански дейности по зелените площи

> Планиране на развъдните дейности; дейности по отглеждане на конете

> Асистиране на ветеринар и ковач

> Обяздване на млади коне

> Подготовка и представяне на жребците и кобилите по мероприятия за бонитировка, тестиране и лицензиране.

Изисквания:

> Завършено обучение в сферата на коневъдството или опит в отглеждането на млади коне и жребци

> Опит в работата със селскостопански машини и оборудване е плюс

> Отговорност и мотивация

> Физическа издръжливост

> Гъвкавост при организиране на работното време

> Езикови познания: немски и / или английски

Работно време:  Гъвкава организация на работното време (средно 40 h / седмица)

Документи за кандидатстване: CV и мотивационно писмо на немски или английски

Допълнителна информация: Вашите кандидатури, изпращайте моля на посоченият Емайл адрес.

При въпроси или нужда от допълнителна инфорамция, можете да се свържете с нас на посоченият Емайл адрес.


 

Андрюс фешън ЕООД

 

Име на фирмата: Андрюс фешън ЕООД

Бизнес сектор: Търговия

Кратко представяне: С повече от двадесет магазина за мъжка мода на територията на цялата страна Andrews/ наследява традиция в търговията с дрехи датираща от 1991 година. Натрупаният богат опит логично води до започване на собствено производство през 1996 година. Днес под марката Andrews/ се предлагат пълна гама висококачествени облекла и аксесоари.

Andrews/ носи духа на най-новите световни тенденции, следи за най-новите технологии и се развива с темпото на клиентите си. Всичко това се отразява не само върху дизайна, но и в магазините на Andrews/ където обучени специалист-консултанти помагат при изграждане на цялостната визия. В богатата гама на Andrews/ присъстват дрехи подходящи както за през деня, така и за вечерта. Основен акцент в колекциите на марката е концепцията TOTAL LOOK. Концепция забраняваща да се правят грешки и вдъхваща самочувствие и увереност у мъжа. Благодарение на TOTAL LOOK съвремения мъж изпитва удоволствие от безкомпромисен гардероб без затруднения в избора.

Грижата за перфектната визия и удобството на клиента е в основата на бизнес модела следван от Andrews/. Основан на иновации и гъвкавост, разбиране на модната креативност и адекватност към изискванията на клиентите и пазара той превърна Andrews/ в лидер на мъжката мода в България.

Адрес: гр. София, бул. Черни връх 183А

Тел/факс: 02/ 9 670 670

e-mail: hr@andrews.bg

web: www.andrews.bg

Описание:

Търговски консултант

Референтен номер: SZ_0413

Работна сфера: Търговия

Месторабота: Стара Загора

Задължения и отговорности:

- Приветливо и учтиво посрещане на клиентите в търговския обект
- Информиране и консултиране за стоките и услугите от портфолиото на Andrews/
- Работа с парични суми и издаване на касови бележки и фактури
- Поддържане на търговски вид на стоките и следене за наличието на информационни етикети по тях
- Поддържане на изряден търговски вид и хигиена на търговския обект
- Носене на пълна отчетна и материална отговорност

Изисквания:

- Завършено средно или висше образование
- Предишен опит на същата или подобна позиция в модния бранш е предимство за кандидата
- Отлични комуникативни и презентационни умения
- Умения за работа в екип, проактивност, търговски усет и ориентация към постигане на резултати
- Високо ниво на самодисциплина и организираност
- Владеене на английски език на работно ниво
- Компютърна грамотност

Работно време: на смени

Вид заетост: постоянна

Документи за кандидатстване: Автобиография и актуална снимка

Срок за кандидатстване: 20/05/2013

Име Светлана Маркова

Позиция: Офис организатор

Адрес: гр. София, бул. Черни връх 183А

Тел/факс: 02/ 9 670 670

e-mail: hr@andrews.bg

 

 

Пенсионно осигурителна компания „Доверие”

 

ПОК „Доверие” АД е финансова компания осъществяваща допълнително пенсионно осигуряване. Създадена е през 1994 г. и е представена с 58 офисa във всички по-големи градове в България. Компанията е избрана от над 1 250 000 клиенти (по данни на КФН). Името на ПОК „Доверие” означава почтеност, професионализъм, иновативност и непрестанна грижа за клиента.

За офиса ни в гр. Стара Загора търсим най-подходящите личности за позицията:
ОСИГУРИТЕЛЕН ПОСРЕДНИК

ОТГОВОРНОСТИ:
1. Презентира и осъществява лични продажби на пенсионните продукти корпоративни и индивидуални клиенти;

ИЗИСКВАНИЯ:
1. Опит в областта на директните продажби във финансова или застрахователна институция - предимство;
2. Много добри комуникативни умения;
3. Умения за водене на преговори.

ПРЕДЛАГАМЕ:
1. Работа на граждански договор с пълно осигуряване;
2. Добро възнаграждение, обвързано с резултатите;
3.Избор на работно време.

Всеки успех има своето начало. Сега е времето за стъпка в професионалното Ви развитие и при желание да станете част от нашия осемнадесетгодишен успех, моля изпратете CV и актуална снимка на адрес t_gochev@poc-doverie.bg

Телефон за контакт: 0888 600 862 – Тихомир Гочев

Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и са под специална защита по ЗЗЛД. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

 

 

 

ИЗИ КРЕДИТ ПРЕДОСТАВЯ ВЪЗМОЖНОСТИ 

 

"Изи Асет Мениджмънт" АД е небанкова финансова институция,  регистрирана  от

БНБ през м. февруари, 2006г., с предмет на дейност отпускане на малки и необезпечени

потребителски заеми. Дружеството  Ви  предлага  СЪТРУДНИЧЕСТВО,  като  ПАРТНЬОР

на позицията МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ.

 

МИСИЯТА НА ПРОФЕСИЯТА МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ:

-  Развивате и разширявате пазарната ниша; 

-  Търсите алтернативни канали за дистрибуция и реклама;

-  Осъществявате подбор и обучение на екип от Кредитни Консултанти;

-  Разпределяте, съдействате и контролирате изпълнението на поставените цели на

управляваните Кредитни Консултанти.

 

ИЗИ КРЕДИТ ВИ ДАВА ВЪЗМОЖНОСТ:

-  Да придобиете нова компетентност чрез нашите обучения;

-  Трудов договор  и  заплащане, обвързано с резултатите  -  най-доброто  за  тази

позиция в България!

-  Възможности за дългосрочно професионално развитие;

-  В Изи Кредит развитието на служителите не е възможност, а политика!

 

ПРОФЕСИЯТА МЕНИДЖЪР РАЗВИТИЕ ИЗИСКВА:

-  Подходящо образование;

-  Опит в директните продажби ще се счита за предимство;

-  Умения за работа в екип и даване на обратна връзка;

-  Комуникативна и амбициозна личност, ориентирана към постигане на цели.

 

 

Искате  да станете  партньор  на Изи Кредит? Изпратете  автобиография  на

мейл:  jobs@easycredit.bg  или се обадeте на телефон:  0882 118 446.  С  Ваша

препоръка това е възможност и  за близките,  приятелите и познатите Ви.

Препоръчайте ги на същия телефон!

 

В нашата работа взаимното доверие е най-важно. Не случайно мотото ни е

„Вярваме в Теб!”