ТРАКИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ – СТАРА ЗАГОРА обявява конкурс за длъжността: Ръководител компютърно обслужване в Ректорат при Тракийски университет.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование в областта на ИКТ/ИТ, предимство степен магистър;
- Практически умения за работа с компютърен, мрежови и друг хардуер;
- Познания и опит с компютърни мрежи и комуникации,
- Конфигуриране и администриране на Windows server (вкл. Active Directory – инсталация, конфигурация, политики), Linux server, Apache server, mail server;
- Добро познаване на Mikrotik Router OS: познаване на протоколи TCP/IP, HTTP, FTP, DHCP, IMAP, SMTP, POP3;
- Опит в поддръжката на бази от данни и информационни системи;
- Приложен софтуер – офис-пакети, WordPress;
- Познания и опит в поддръжката на решения, свързани с информационната сигурност – антивирусен софтуер, e-mail/web филтри и т.н.;
- Владеене на английски език на работно ниво;
- Екипен подход в работата;
- Инициативност;
- Добри комуникативни умения;
- Способност за организиране и приоритизиране на ежедневните задачи;
- Много добри аналитични и организационни умения;
- Стремеж към развиване и поддържане на професионалното ниво;
- Трудов стаж по специалността – минимум три години.
Кандидатите да представят следните документи:
- Заявление за участие – свободен текст
- Професионална автобиография – CV
- Копия от дипломи за завършено образование
- Копие от трудова книжка или друг документ, удостоверяващ стажа за длъжността
- Копия от други документи за придобита допълнителна квалификация, доказваща изискванията за длъжността
Конкурсът ще се проведе чрез събеседване.
Документите се подават в Деловодството на Тракийски университет Ректорат – гр. Стара Загора, Студентски град, ст.335, в срок от 30 /тридесет/ календарни дни след публикуване на обявата.