Обява за длъжността Ръководител компютърно обслужване в Ректорат при Тракийски университет

ТРАКИЙСКИ  УНИВЕРСИТЕТ –  СТАРА  ЗАГОРА обявява конкурс за длъжността: Ръководител компютърно обслужване в Ректорат при Тракийски университет.

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Висше образование в областта на ИКТ/ИТ, предимство степен магистър;
  • Практически умения за работа с компютърен, мрежови и друг хардуер;
  • Познания и опит с компютърни мрежи и комуникации,
  • Конфигуриране и администриране на Windows server (вкл. Active Directory – инсталация, конфигурация, политики), Linux server, Apache server, mail server;
  • Добро познаване на Mikrotik Router OS: познаване на протоколи TCP/IP, HTTP, FTP, DHCP, IMAP, SMTP, POP3;
  • Опит в поддръжката на бази от данни и информационни системи;
  • Приложен софтуер – офис-пакети, WordPress;
  • Познания и опит в поддръжката на решения, свързани с информационната сигурност – антивирусен софтуер, e-mail/web филтри и т.н.;
  • Владеене на английски език на работно ниво;
  • Екипен подход в работата;
  • Инициативност;
  • Добри комуникативни умения;
  • Способност за организиране и приоритизиране на ежедневните задачи;
  • Много добри аналитични и организационни умения;
  • Стремеж към развиване и поддържане на професионалното ниво;
  • Трудов стаж по специалността – минимум три години.

Кандидатите да представят следните документи:

  • Заявление за участие – свободен текст
  • Професионална автобиография – CV
  • Копия от дипломи за завършено образование
  • Копие от трудова книжка или друг документ, удостоверяващ стажа за длъжността
  • Копия от други документи за придобита допълнителна квалификация, доказваща изискванията за длъжността

Конкурсът ще се проведе чрез събеседване.

Документите се подават в Деловодството на Тракийски университет Ректорат – гр. Стара Загора, Студентски град, ст.335, в срок от 30 /тридесет/ календарни дни след публикуване на обявата.

Comments are closed