ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Завършено висше икономическо образование
- Опит на същата или подобна длъжност /мин. 3 год /- води личния състав на ДИПКУ, изготвя документи по назначаване и освобождаване на работници/служители, съгласно нормативните изисквания; Изготвя работните заплати на работниците /служителите, подава ежемесечно Декл. 1 към НАП, болнични листи – НОИ и др.
- Компютърни компетентности – работа със счетоводен софтуер, Excel Word, Internet
- Работа с парични средства – водене на каса, изготвяне на първични счетоводни документи, работа с касов апарат и пост устройство
- Умения за работа в екип и комуникативни умения.
Кандидатите да представят следните документи:
- Заявление за допускане до събеседване – свободен текст;
- Професионална автобиография /CV/;
- Копие от диплома за завършено висше образование;
- Копие от документ удостоверяващ трудовия стаж /трудова книжка/.
Само одобрените по документи ще бъдат поканени на събеседване.
Документи се подават на място при Административния секретар на ДИПКУ при ТрУ, гр. Стара Загора, ул. Армейска № 9, стая 202, в срок до 14,00 ч. на 10.11.2017 г.